Fan vad jag hatar rubriker

Enligt min granne finns det främst tre faktorer som gör mig snarlik en ko. Jag är snäll men trög och har en platt röv. Samma granne har under min senaste livstid väckt mig iallafall tre gånger i veckan och dessutom tvingat mig att röra på mig minst en gång per dag. Jag antar att det är bra för mitt fysiska välmående, men ändå liksom. Om hon inte vore rätt snäll för det mesta, eller bör jag säga innerst inne, så vore detta ett solklart fall för tingsrätten. Jag kommer ju ändå att bli skillad på det där med tingsrätten inom kort.

På tal om grannar kommer jag ju att ha nya sådana om mindre än två veckor. Rätt oväntat att det blev Stockholm, men saker och ting förändras när man blir kär har jag hört.. hips vips tycker man om något man aldrig trodde att man skulle göra. Ja, som Stockholm.
Jag är så kär, så kär, så kär.

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback