Rubrik igen

Piteå väntar. Ser fram emot vänner och mor samt Kaffos balkong. Kaffo som förresten varit här på celebert besök i över en vecka. Blev glatt överraskad när jag insåg att jag skulle ha någon att hitta på fuffens med nattetid.. bland annat en harmonisk nattpromenad i Huddinges djupa skogar som innefattade en präktig svängom på en malplacerad dansbana och en flykt från ett par högljudda tunderturkar. Vi lyckades också med bragden att under en liten barrunda stöta på den om möjligt märkligaste personen jag träffat i hela mitt liv och som senare utsatte mig för brutal flatterror. Får rysningar bara jag tänker på människan. Men slutet gott allting gott. Hade en jävligt trevlig vecka.

Min mor kom dessutom hit några dagar efter att Kaffo åkt hem. Även det celebert och trevligt. Vår födelsedagspresent var tre biljetter till Globen, SM-final innebandy.. balrog torskade men livet var efter en stunds betänketid sig ändå likt. Vi hängde även en hel del i kulturhuset eftersom min mor är torsk på teater. Det hade säkert jag också ha varit om jag bara hade prioriterat mina estetiska sidor. Varför gör jag inte det förresten?

Jaja, det var det det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback