Drastiska åtgärder

Min dygnsrytm kommer när som helst att övergå till insomnia. Inte mig emot, det är tråkigt att sova.

Måste säga att livet ter sig ganska meningslöst utan hobbys eller intressen. De senaste dagarna har jag försökt rada upp tragiken i mitt liv som måste åtgärdas. Små obefintliga åtgärder som ändå på nåt sätt skulle ge mig lite mer flyt i tillvaron liksom. Typ som att;

- jag måste sluta röka (för att min ekonomi inte ens är diskuterbar)
- jag måste ta upp det politiska engagemanget (för att det inte är nån annan som gör det åt mig)
- jag måste börja vara vaken på dagarna (för att det är bra att vara vaken när andra är det)
- jag måste hitta nåt att göra en dag i veckan samma tid (för att inbilla mig själv att jag har struktur på saker och ting)
- jag måste hitta tillbaka till mitt naiva jag (för att det gör förbannat ont att vara medveten)
- jag måste utesluta män ur mitt liv på riktigt (för att det kanske är bäst att börja leva som man lär)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback